Sunt fascinat de modurile noi si inovative pe care le gasesc unele companii pentru a-si diferentia produsele.
Vara trecuta a fost vara inghetatei. In majoritatea barurilor in care intrai gaseai acelasi meniu de inghetata pe masa, cu vreo duzina de combinatii posibile din care sa alegi. Era un ajutor sa gasesti combinatii gata facute, asa ca le si foloseai. Peste tot, aceeasi cantitate, aceeasi inghetata. Daca stateai sa analizezi, era inghetata pe care o aveau toate barurile, numai ca firma producatoare a ales sa se diferentieze si prin asta a cucerit nenumarate baruri, restaurante si cafenele.
Noi romanii nu ne omoram dupa ceai. Acum o saptamana am fost intr-un bar unde am gasit doua meniuri pentru ceai ale companiei Eraclea. Era o lume intreaga acolo: ceaiuri fierbinti, ceaiuri reci, shake s.a. Fiecare avea un numei si o poveste incitanta in brosura. Citeai si-ti lasa gura apa. Salivez si acum, cand scriu. Am facut o poza pentru blog.
Intrati pe site-ul lor la ceaiuri si veti primi o lectie de marketing: http://www.eraclea.it/english/prodotti2.asp?ID=1
In fapt, mergiti la sectiunea Home si vizitati intreg site-ul. Este o lectie de marketing prin:
- focus asupra unui singur tip de clienti: barurile si cafenelele
- diferentiere
Intrebarea este, ce putem face noi, in firmele noastre, pentru a ne ridica la un asemenea nivel?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu