Advertisingul s-a inecat in propriile productii. Bugete tot mai mari de marketing dau tot mai putine rezultate.
Cold callingul si marketingul direct dau si ele rezultate tot mai proaste. In 2003-2004 obtineam 8% raspunsuri la o campanie de marketing direct. In 2007 ma consideram multumit cu 2%. Oamenii sunt asaltati de telemarketeri, de faxuri, e-mail-uri si scrisori. Nu le mai primesc cu placere.
Rezultatul este ca e tot mai greu sa faci rost de leads pentru vanzari.
In tot acest vacarm de advertising, oamenii constientizeaza ca nu le place sa li se vanda lucruri. Mall-urile uriase si orele petrecute pe paginile magazinelor on-line dovedesc ca oamenilor le place sa cumpere.
Oamenii se intorc catre Google de cate ori vor sa cumpere ceva pentru ca Google este acolo nu ca sa le vanda, ci ca sa ii ajute sa cumpere. Scrii in castuta de cautare numele produsului pe care vrei sa-l cumperi si Google iti spune de unde. Cauti review-uri si rating-uri ale altor cumparatori si Google ti le ofera cu generozitate (oare?).
Am intrebat anul acesta mai multi directori financiari de unde se informeaza daca doresc sa cumpere un nou sistem informatic. Majoritatea au spus ca Google este sursa favorita!
Acum, trageti si voi concluziile si cautati sa fiti prezenti pe Google! Daca scrieti numele produsului pe care il vindeti, pe a cata pagina apareti? Locul ideal este pe pagina 1, la pozitia 1.
Un comentariu:
ar fi interesant de stiut si ce tasteaza directorii cu pricina :)
e un subiect de discutat relevanta cautarilor,ok e important sa fii primul dar cred ca lumea tre sa inteleaga ca nu intotdeauna primele rezultate sunt mandatory si cele mai relevante pe subiectul cautarii
Trimiteți un comentariu