vineri, 20 iunie 2008

La Multi Ani Ina!

Intrerupem pentru o zi discutia despre buget pentru ca azi este o zi mare: este ziua sotiei mele Ina.

Fiindca am un blog de marketing si vanzari, vom vorbi despre Ina ca marketer si vanzator.

Anul care a trecut a fost fantastic pentru Ina. A plecat de la S&T pentru a deveni director de vanzari la CES (Complet ElectroServ) din grupul Altex. In jumatate de an a facut 3/4 din vanzarile CES pe 2007 catre alti clienti decat Altex.

Printre reusite s-au numarat doua licitatii la Consilii Judetene pentru achizitia a cateva mii de calculatoare, licitatii castigate, cu marfa livrata si incasata. In plus, a finalizat un contract cu Raiffeisen Bank pentru livrarea de electrocasnice la toata reteaua lor nationala de filiale, a renegociat contractul CES cu Selgros dublandu-i valoarea etc.

Ceea ce s-a intamplat in continuare este un scenariu tipic pentru vanzatori: firma a incasat banii, s-a falit cu realizarile dar a "uitat" de bonusurile pentru vanzator. Consecinta a fost ca vanzatorul a plecat la Romsys, unde vanzarile au inceput sa curga.

Ina este un rainmaker. Postarea in care aratam ce este un rainmaker o gasiti pe vechiul meu blog la "Cum recunosti un rainmaker?"

Intr-o zi o sa va povestesc cum a facut rost de 80 de date ale unor clienti la o conferinta si cum, dintre acestea, a obtinut 19 leads pentru proiecte care ar fi fost suficiente unei echipe de cativa vanzatori pentru un an.

Cand am probleme cu un cont, cand simt ca ma depaseste un competitor, Ina este confidentul meu. Luam contul, analizam situatia si hotaram care este urmatorul pas. Este cel mai exigent critic, dar si cel mai generos partener.

N-as putea gasi un partener mai bun in afaceri si in viata decat pe aceea care imi sta alaturi din 1995.

La Multi Ani!

Niciun comentariu: