miercuri, 16 iunie 2010

Produsele noi arata ca nu ai incetat sa-ti asculti clientii!

Majoritatea companiilor nu inoveaza decat foarte rar. Putine sunt companiile care aduc in piata produse noi in fiecare an. Este un semn ca aceste companii si-au pierdut si energia si empatia.

Energia unei companii arata cat de activ este marketingul, cat de inovativa este compania, cat isi doresc oamenii care o conduc si care lucreaza acolo sa castige, sa invinga, sa-si serveasca clientii.

Lipsa produselor noi arata cel mai adesea ca avem de-a face cu o companie care nu mai acorda atentie nevoilor clientilor, care a incetat sa-si asculte clientii. Este imposibil sa asculti cu adevarat ceea ce-ti spun clientii si sa nu simti nevoia de a crea si lansa produse si servicii noi, de a modifica ceea ce faci acum.

Gantiti-va la companiile cele mai admirate in zilele noastre: Apple, Google, Acer, dar si Procter & Gamble, Samsung, LG etc. Toate aceste companii inoveaza in draci, fara sa se preocupe de riscuri prea mult, prea grabite sa apuce oportunitatile care nu par sa le lipseasca defel.

Acum ganditi-va la gigantii care sunt in continuare companii foarte bune, dar care parca nu reusesc decat sa reactioneze la mutarile clientilor lor! Veti gasi companii care au fost pana nu demult in plutonul fruntas al inovarii, ca Sony, IBM, Phillips, Kodak s.a. Aceste companii inca inoveaza, dar ritmul si forta inovarii a scazut, ceea ce le-a impins in defensiva.

Nu conteaza numai sa inovezi ci si cat de indraznete sunt planurile tale si propunerile tale pentru clienti!

Ce a inventat compania voastra anul acesta? Ce produs nou a lansat? Ce produs vechi a modificat? Ce servicii au fost adaugate?

Niciun comentariu: