La sedintele de vanzari ar trebui ca managerul de vanzari sa discute cu vanzatorii principalele lor conturi. Aceasta discutie are urmatoarele obiective:
- Sa verifice stadiul principalelor oportunitati ale fiecarui vanzator.
- Sa furnizeze indrumare pentru vanzator.
- Sa se transforme intr-o sesiune de invatare.
- Sa permita colegilor sa ofere sfaturi, idei si informatii utile pentru account manager.
- Sa creeze sentimentul ca sunt cu totii o echipa angajata pentru atingerea unui obiectiv comun.
Iata cateva lucruri de discutat despre fiecare oportunitate:
- Cine este implicat la client si ce rol joaca fiecare?
- Cine are cea mai mare influenta in luarea deciziei?
- Cine are autoritatea?
- Care este timingul deciziei?
- Care este motivatia personala (agenda personala) a fiecaruia dintre cei implicati in decizie?
- De unde vin fondurile necesare achizitiei?
- Care este dimensiunea bugetului alocat?
- Ce criterii exista pentru selectarea unei noi solutii?
- Ce probleme exista?
- Care dintre probleme sunt mai dureroase?
- De cand persista problemele?
- Ce s-a facut in trecut pentru a le corecta?
Incercati-le si o sa vedeti ca sedinta nu mai este plictisitoare iar oamenii vor ajunge sa participe cu placere, pentru ca sedinta va fi folositoare si pentru ei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu