miercuri, 23 februarie 2011

Simplicity - the ultimate sophistication!

Zilele trecute am pierdut o vanzare in cel mai stupid mod posibil: am trimis o propunere potentialului client si am plecat din tara. Pentru cateva zile nu am verificat contul de e-mail de la salesman-pride si conectarea cu telefonul nu a functionat.

Numarul de mobil pe care il avea clientul meu (clientul, ca nu ar fi prima data cand lucam impreuna), era redirectat pe telefonul pe care il am la mine cand calatoresc, numai ca redirectarea nu mai functioneaza. Nu ma intrebati de ce nu mai functioneaza, pentru ca nu stiu.

Ideea este ca am vazut prea tarziu mesajul prin care imi cerea sa-l contactez pentru ca nu da de mine pe telefonul redirectat.
Presat de timp, omul a trebuit sa aleaga alt furnizor. A cui e vina?

Pai cine m-a pus sa organizez dezastrul cu doua telefoane, unul redirectat, cu e-mailul care nu functioneaza in roaming etc? De ce nu folosesc un singur telefon, cu setari simple in ce priveste e-mailul?

Simplitatea organizarii inseamna mai putine sanse sa suferi din cauza defectiunilor tehnice si mai putina bataie de cap, adica mai mult timp in care sa-ti vezi de treaba, in loc sa te afli in treaba!

Buna lectie, desi cam scumpa!

Niciun comentariu: