vineri, 8 aprilie 2011

Fitness pentru rezultate superioare in vanzari

Cu ani in urma, sau acum 30 de kilograme, am citit intr-o carte ca un vanzator performant trebuie sa-si ingrijeasca sanatatea si sa aiba o forma fizica buna. As, mi-am zis, doar mergi sa vinzi, nu sa arunci cu ciocanul sau sa sari la groapa cu nisip!

Azi, la aproape 42 de ani, imi dau seama cat de stupid am fost! Azi  merg la sala in fiecare saptamana si impachetez echipamentul de sala in aproape fiecare calatorie, pentru a exersa in sala de fitness a hotelului la care stau.

O sanatate de fier si o forma fizica excelenta sunt necesare unui vanzator de performanta pentru ca:

  1. Nu poti fi 10-12 ore pe drum, fara sa fii sanatos! Daca ciclurile de vanzare vor fi intrerupte de internari si consultatii la doctor, atunci vei pierde multi bani si vei fi un vanzator mai putin bun. Sau chiar unul mort!
  2. Exercitiile fizice ajuta la stapanirea stresului, prin neurotransmitatorii care se elibereaza in timpul activitatii fizice. Stresul este un factor major de esec pentru vanzatori.
  3. Exercitiile fizice te ajuta sa rezisti la efort intelectual si fizic intens.
  4. Un tonus bun te ajuta sa lucrezi mai rapid, sa gandesti mai bine si sa lucrezi mai multe ore cu randament ridicat.
  5. Oamenii cred sincer ca cei care arata bine sunt mai inteligenti, mai sinceri si mai competenti. Este evident fals, dar asta cred ei, iar tu esti cel care are nevoie sa fie considerat inteligent, competent si bine intentionat.
Pun pariu ca multi dintre voi mormaie acum in barba spunandu-si: poate ca asta are timp de fitness, dar noi abia avem timp sa mergem la baie in timpul unei zile normale de lucru!

Am sa va dau un pont: puneti-va ziua de fitness in calendar si tratati-o ca pe o intalnire de afaceri! De fapt, asta si este!

Niciun comentariu: