luni, 20 decembrie 2010

Pregatirea e drumul catre succes

Maine plec din nou, pentru o ultima vizita de afaceri, intr-o tara unde trebuie sa reusesc.

In spatele meu e un rucsac care contine  mape frumos organizate cu documente pe care le voi prezenta interlocutorilor mei, pe langa laptop si caietul pentru notite.

Suntem la a doua intalnire. La prima intalnire am ascultat, am facut analiza nevoilor si le-am promis ca ma voi intoarce cu propuneri concrete. Asta am in mape: propuneri concrete.

Propunerile sunt rodul muncii unei mici echipe, care a generat propunerile, le-a scris, le-a tradus si le-a impachetat pentru fiecare interlocutor.

Mai multi oameni au muncit pentru ca eu sa am succes. Azi mi-am dedicat o ora verificarii fiecarei propuneri. Am gasit o greseala si am corectat-o, apoi am tiparit propunerea din nou, in 3 exemplare: 2 pentru interlocutori si una pentru mine.

Sunt atat de pregatit cat am reusit sa ma mobilizez. De luni va trebui sa impresionez. Trebuie sa ies din gloata celor care le cer intalniri si sa arat ca sunt profesionist, ca reprezentantul unei companii care stie ce face, ca unul care ii intelege si ii pasa de nevoile lor.

Imi garanteaza toate acestea succesul? Nu pentru fiecare intalnire. Chiar si asa voi mai fi refuzat, poate in mai mult de jumatate din cazuri. Dar sunt sigur ca asta e calea prin care sa castig destul de multe cat sa-mi acopar cheltuielile si sa fac si profit.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223