Intri in parcarea companiei pe care o vizitezi pentru prima data. Cum arata cladirea? Este noua sau o darapanatura? Pare inchiriata sau proprietate? Firma o fi intinsa in toata cladirea, sau are un birou sub scara?
Ce fel de masini sunt in parcare? Poti identifica masinile companiei pe care o vei vizita? Poti identifica masina celui pe care il vei vizita? Ce-ti spun masinile despre utilizatorii lor?
Urci scarile: cum arata intrarea in cladire? Cum arata cladirea? Ce-ti poate spune despre ocupantii ei?
Cum arata intrarea in companie? Cum esti primit de personal? Cum arata biroul celui cu care te vei intalni? Este spatios sau mic? E al lui sau al altuia? Cati oameni il impart? Ce-ti spune atmosfera despre ocupantul biroului? Ce semnificatie au toate obiectele din camera? Exista un flipchart sau o tabla? Scrie ceva pe ele? Poti citi hartiile de pe masa, eventual invers?
Cum arata omul cu care te intalnesti? Ce fel de imbracaminte poarta, ce accesorii poarta, ce laptop, telefon si alte gadgeturi foloseste etc. Ce fel de tablou iti infatiseaza toate aceste detalii cand le pui la un loc?
Toate aceste ganduri trec prin mintea unui vanzator profesionist atunci cand viziteaza un potential client. Cu totii suntem "Voyeuri profesionali", dar toti cei care s-au specializat in astfel de analize stiu cat de dificil este mereu sa elimini elementele nesemnificative si accidentale pentru a face un portret real al persoanei din fata ta. Sa ii ghicesti personalitatea poate face uneori diferenta intre succes si esec.
Cartea lui Sam Gosling, "Snoop: What Your Stuff Says About You" este disponibila pe Amazon si Audible si este un manual de "tras cu ochiul" si interpretare profesionista a detaliilor din jurul nostru.
Si inca ceva: daca ma invitati in biroul vostru, fiti atenti la ce detalii lasati la vedere, caci sunt un bun discipol al lui Sam Gosling!
Ce fel de masini sunt in parcare? Poti identifica masinile companiei pe care o vei vizita? Poti identifica masina celui pe care il vei vizita? Ce-ti spun masinile despre utilizatorii lor?
Urci scarile: cum arata intrarea in cladire? Cum arata cladirea? Ce-ti poate spune despre ocupantii ei?
Cum arata intrarea in companie? Cum esti primit de personal? Cum arata biroul celui cu care te vei intalni? Este spatios sau mic? E al lui sau al altuia? Cati oameni il impart? Ce-ti spune atmosfera despre ocupantul biroului? Ce semnificatie au toate obiectele din camera? Exista un flipchart sau o tabla? Scrie ceva pe ele? Poti citi hartiile de pe masa, eventual invers?
Cum arata omul cu care te intalnesti? Ce fel de imbracaminte poarta, ce accesorii poarta, ce laptop, telefon si alte gadgeturi foloseste etc. Ce fel de tablou iti infatiseaza toate aceste detalii cand le pui la un loc?
Toate aceste ganduri trec prin mintea unui vanzator profesionist atunci cand viziteaza un potential client. Cu totii suntem "Voyeuri profesionali", dar toti cei care s-au specializat in astfel de analize stiu cat de dificil este mereu sa elimini elementele nesemnificative si accidentale pentru a face un portret real al persoanei din fata ta. Sa ii ghicesti personalitatea poate face uneori diferenta intre succes si esec.
Cartea lui Sam Gosling, "Snoop: What Your Stuff Says About You" este disponibila pe Amazon si Audible si este un manual de "tras cu ochiul" si interpretare profesionista a detaliilor din jurul nostru.
Si inca ceva: daca ma invitati in biroul vostru, fiti atenti la ce detalii lasati la vedere, caci sunt un bun discipol al lui Sam Gosling!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu