sâmbătă, 25 decembrie 2010

Craciunul si Anul Nou: momentul pentru bilant si planuri noi

Sfarsitul anului este un moment foarte bun nu numai pentru relaxare, ci si pentru bilant.

Prea multi oameni traiesc fara niciun plan, fara niciun scop. Sfarsitul anului este un moment bun sa-ti pui intrebari ca:

  1. Sun multumit de anul care trece? Am facut ceea ce imi propusesem?
  2. Daca au fost intamplari neprevazute, cum le-am facut fata?
  3. Sunt mai aproape sau mai departe de scopurile mele decat la inceputul anului?
  4. Sunt fericit (a)?
  5. Este asta viata pe care doream sa o duc?
  6. Ce puteam face mai bine?
  7. Cat de bine mi-am indeplinit rolurile (sot, sotie, tata, mama, fiu, fiica, vanzator, manager etc)?
  8. Ce imi doresc pentru viitor?
  9. Exact, ce doresc sa implinesc anul viitor si cum?
  10. Pot fixa tinte intermediare ca sa stiu daca sunt pe drumul cel bun?
  11. etc.
Luati-va o ora de singuratate si reflectati la toate acestea. Poate fi o ora in living (cu tv-ul oprit), sau o plimbare solitara - voi alegeti, dar faceti-o caci nu exista alt destin, decat cel pe care ni-l faurim noi insine!

Craciun Fericit si La Multi Ani!

Niciun comentariu: