joi, 9 septembrie 2010

Cel mai vestit vanzator din lume - Og Mandino

Cel mai vestit vanzator din lume de Og Mandino este una dintre cele mai citite carti motivationale pentru vanzari din lume. O carte mica, de aproximativ 120 pagini (depinde de editie) care poate avea un efect urias asupra cititorului care se apleaca cu incredere asupra lecturii si care este dispus sa incerce sfaturile din carte.

Cartea este povestea unui secret bine pastrat care ajunge in mana unui om bun si ambitios, care isi doreste sa devina cel mai vestit vanzator din lume. Secretul sta intr-o cutie cu 10 papirusuri, fiecare continand un secret de viata. Citind si aplicand comandamentele celor 10 papirusuri, orice om poate devini cel mai vestit vanzator din lume: poate acumula bogatii fara numar si poate trai fericit si impacat cu sine.

Nu va asteptati ca lectura sa va infatiseze secrete: tot ceea ce scrie acolo stiati deja. Daca insa am aplica comandamentele celor 10 papirusuri si am infrunta mereu viata cu speranta, cu umor, cu zambetul pe buze, daca am fi generosi cu altii si exigenti cu noi insine, daca ne-am imbogati viata oferind dragoste celorlalti si cultivand prietenia, daca am fi cumpatati si am munci mereu bine, daca am judeca drept si nu ne-am lasa prada obiceiurilor proaste si defectelor noastre, atunci ce altceva am putea obtine decat succes, o viata plina de impliniri, pace sufleteasca si bucurie?

Ca si crestinismul, aplicarea perceptelor bune carora le recunoastem valoarea de adevar fiecare in parte, este punctul nostru slab. Practica, nu teoria ne omoara!

Slabiciunile noastre nu trebuie insa sa ne determine sa nu mai citim despre ceea ce este corect si, cu atat mai putin, sa nu mai incercam sa facem ceea ce este bine!

Aceasta carte este medicament pentru suflet si energizant pentru motivatie. O veti gasi ca fiind o lectura placuta si, sper, va va face sa fiti vanzatori si oameni mai buni!

Niciun comentariu: