Foarte des apelam la cunoscuti, relatii, lobbysti, ca sa ne prezinte unor persoane carora credem ca le putem vinde ceva, sau care ne pot ajuta sa vindem, sau sa obtinem alte avantaje.
Este foarte usor sa te bazezi pe puterea relatiei care iti deschide usa. Am vazut de prea multe ori vanzatori in stare de beatitudine pentru ca au obtinut o intalnire cu un personaj suspus, crezand ca intalnirea va fi usoara si succesul este aproape.
Arareori sperantele sunt indreptatite. Relatiile iti deschid usa, dar daca nu ai o propunere de valoare in ochii celui cu care te intalnesti, atunci nu se intampla nimic dupa intalnire.
O introducere de la un apropiat nu te scuteste de efortul de vanzare: trebuie sa afli care sunt nevoile si problemele interlocutorului ca in orice alta vanzare!
Intre prietenul prietenului meu si necunoscutul care imi baga bani in buzunar, oamenii ii aleg pe ultimii.
Egoism? Poate, dar este in genele noastre!
Este foarte usor sa te bazezi pe puterea relatiei care iti deschide usa. Am vazut de prea multe ori vanzatori in stare de beatitudine pentru ca au obtinut o intalnire cu un personaj suspus, crezand ca intalnirea va fi usoara si succesul este aproape.
Arareori sperantele sunt indreptatite. Relatiile iti deschid usa, dar daca nu ai o propunere de valoare in ochii celui cu care te intalnesti, atunci nu se intampla nimic dupa intalnire.
O introducere de la un apropiat nu te scuteste de efortul de vanzare: trebuie sa afli care sunt nevoile si problemele interlocutorului ca in orice alta vanzare!
Intre prietenul prietenului meu si necunoscutul care imi baga bani in buzunar, oamenii ii aleg pe ultimii.
Egoism? Poate, dar este in genele noastre!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu