luni, 21 iulie 2008

Metoda triangulatiei

Am scris de cateva ori despre necesitatea de a discuta cu mai mult de un contact in interiorul organizatiei tinta si despre tehnica confruntarii raspunsurilor date de mai multe persoane la aceeasi intrebare.

Ultima data a fost in "Fii mai paranoic decat Stalin!", iar penultima cred ca a fost cand am scris "Trebuie sa ai un spion in organizatia client!".

In fine, azi citeam "Value $elling" de Julie Thomas, fosta VP Sales la Gartner, actualmente proprietar si CEO al Value Selling Inc. Iata ce spune Julie Thomas la capitolul "Identifiying power":
"Odata ce piciorul tau este in usa, este un instrument puternic pentru a determina cine are puterea. Triangularea este o metoda prin care un vanzator se bazeaza pe multiple surse pentru a verifica adevarul. Realitatea este ca pui aceleasi intrebari mai multor persoane, ca sa te asiguri ca perspectiva ta este consistenta si corecta."

Triangulatia este un nume bun, chiar daca uneori trebuie sa te multumesti cu doua surse, iar alteori ai luxul de a avea mai mult de trei surse. Oricum ar fi, e o tehnica superba pentru vanzatori! Iar eu sunt bun :-)! Si modest pe deasupra ;-)!

Niciun comentariu: