duminică, 4 decembrie 2011

O experienta de cumparator la Belgrad

Acum doua saptamani eram la Belgrad, unde incercam sa sondez piata pentru un spatiu pentru birouri.

Am vazut vreo 5 cladiri de birouri si am discutat cu proprietarii sau vanzatori ai dezvoltatorului imobiliar. Cu totii au fost foarte amabili, dar nu am avut nicio clipa sentimentul ca as sta de vorba cu vanzatori.

Niciunul nu m-a intrebat ce vreau sa fac in birouri, ce fel de afacere, cati angajati preconizez sa pun acolo, cati cu masina, cati fara, cati sarbi si cati straini, daca preconizez sa crestem numarul angajatilor si cat de repede, in fapt, numeni nu m-a intrebat nimic.

S-au rezumat sa-mi arate spatiile libere, sa-mi prezinte conditiile contractuale si sa-mi raspunda strict la intrebari, fara cereri de clarificare, fara comentarii. Niciunul nu m-a intrebat cum ar fi spatiul ideal, daca mai vad si alte oferte si care, niciunul nu s-a pozitionat fata de concurenta.

Cu totii pareau bine platiti, iar companiile lor par prospere, dar nu am gasit niciun vanzator printre ei.

Pun pariu ca nici in Romania nu stam mult mai bine!


- Posted using BlogPress from my iPad

Niciun comentariu: