Actiunea PSD de ieri, mi se pare una dintre cele mai stupide miscari politice din ultimii 20 de ani. Ideea ca presedintele senatului poate fi inlocuit precum portarul de la sediul PSD arata cat de incompetenti sunt politicienii care populeaza parlamentul Romaniei.
Simpla lectura a Regulamentului Senatului i-ar fi scutit pe liderii PSD de ridicol. Nu vreau sa vorbesc despre politica aici, ci despre marketing.
Aceasta practica a deprivarii de orice putere a fostilor presedinti de partid este regula in Romania si arata cat de infantile sunt partidele noastre. Mircea Geoana a condus PSD vreme de 4 ani si a fost candidatul la presedentie care a pierdut la cel mai strans scor din instoria noastra postdecembrista.
PSD a cheltuit multe milioane de euro pentru a convinge electoratul favorabil sa il voteze. Alegatorii lui au crezut ca ar fi un bun presedinte. Imaginea PSD si a lui Mircea Geoana s-au legat in mintea alegatorilor. Cei care l-au votat au facut o investitie in Mircea Geoana. Ei vor tinde sa fie consecventi chiar dupa caderea acestuia. Umilirea publica a lui Geoana loveste direct in PSD. Terfelirea lui Geoana este terfelirea PSD.
Este uimitor ca liderii PSD nu inteleg ca brandul Geoana este un sub-brand al PSD.
Ma rog, nu sunt primii si nici ultimii care-si mazilesc fostul lider.
Au facut-o si liberalii cu Teodor Stolojan. La PDL e mai greu de inteles cat din despartire se datoreaza orgoliului lui Petre Roman si cat ostracizarii dupa pierderea alegerilor din partid. La liberali avem si episodul Cimpeanu, asemanator episodului Roman al democratilor.
PSD l-a mai mazilit si pe Adrian Nastase cand Geoana era la butoane.
Cum ar fi sa vedem Coca Cola ca vinde brandul Mirinda pe 1 dolar si afirma ca produsul era prost, periculos pentru sanatate si demodat?
Simpla lectura a Regulamentului Senatului i-ar fi scutit pe liderii PSD de ridicol. Nu vreau sa vorbesc despre politica aici, ci despre marketing.
Aceasta practica a deprivarii de orice putere a fostilor presedinti de partid este regula in Romania si arata cat de infantile sunt partidele noastre. Mircea Geoana a condus PSD vreme de 4 ani si a fost candidatul la presedentie care a pierdut la cel mai strans scor din instoria noastra postdecembrista.
PSD a cheltuit multe milioane de euro pentru a convinge electoratul favorabil sa il voteze. Alegatorii lui au crezut ca ar fi un bun presedinte. Imaginea PSD si a lui Mircea Geoana s-au legat in mintea alegatorilor. Cei care l-au votat au facut o investitie in Mircea Geoana. Ei vor tinde sa fie consecventi chiar dupa caderea acestuia. Umilirea publica a lui Geoana loveste direct in PSD. Terfelirea lui Geoana este terfelirea PSD.
Este uimitor ca liderii PSD nu inteleg ca brandul Geoana este un sub-brand al PSD.
Ma rog, nu sunt primii si nici ultimii care-si mazilesc fostul lider.
Au facut-o si liberalii cu Teodor Stolojan. La PDL e mai greu de inteles cat din despartire se datoreaza orgoliului lui Petre Roman si cat ostracizarii dupa pierderea alegerilor din partid. La liberali avem si episodul Cimpeanu, asemanator episodului Roman al democratilor.
PSD l-a mai mazilit si pe Adrian Nastase cand Geoana era la butoane.
Cum ar fi sa vedem Coca Cola ca vinde brandul Mirinda pe 1 dolar si afirma ca produsul era prost, periculos pentru sanatate si demodat?
6 comentarii:
Și Tăriceanu a fost marginalizat după venirea la putere a lui Vodă Antonescu Crin
1) Mirinda e la Pepsi, nu la Coca-Cola.
2) Imaginea "brandului" lui Geoană nu este chiar pozitivă, din contră, cauzează partidului. Ai uitat că porecla lui este "prostănac"? Până la urmă, el este cel care a pierdut umilitor nişte alegeri câştigate de partid. Iar acea ţopăială este deja legendară. Apoi, în ultima vreme lasă impresia că "joacă" la adversar:
- s-a autopropus candidat la preşedenţie deşi PSD are un protocol cu PNL în cadrul USL;
- a plecat în SUA ca "lider al opoziţiei" încercând să prezinte o imagine departe de realitate, într-un moment în care Ponta şi Antonescu pregăteau şi ei o vizită;
- declaraţii contradictorii în mass-media.
Problema PSD este mai degrabă inconsecvenţa, dacă tot au zis că-l dau jos, trebuiau să meargă până la capăt.
Imi ridic palaria pt abordare.
Atentie doar ca Mirinda este un brand aflat tocmai in proprietatea rivalului nr.1... Pepsi.
De acord cu doua mici amendamente:
1. Miscarile lui Geoana nu pot fi ignorate si a comis destule chestii neplacute pentru PSD
2. Mirinda e a lui Pepsi, Coca Cola poate propune sa se dea si gratis.
Guys, aveti dreptate in legatura cu Mirinda! N-am mai baut de mult bauturi carbogazoase dulci si asta se vede!
@Florin Stan: brandul Geoana este un subbrand PSD. PSD si l-a asumat si l-a lipit de imaginea sa. Era "prostanac" si cand era presedintele PSD si candidatul partidului la prezidentiale.
@Florin Stan: Geoana este ostracizat in partid si frustrat de tratamentul care i se aplica (cine n-ar fi?). Nu joaca la adversar, ci raspunde cum stie el tratamentului care i se aplica.
@George: Si Nastase, Hrebenciuc sau Mitrea au facut chestii nasoale pentru partid, numai ca Geoana e in dizgratie pentru ca adversarii lui i-au luat puterea in partid.
Mie nu-mi pasa de soarta lui Geoana si nici a PSD, doar constat ca miscarea e stupida si contraproductiva.
Multumesc tuturor pentru comentariile interesante si pertinente!
Bezbojnicul: ai dreptate in ce-l priveste pe Tariceanu. Cred ca ne e greu sa scapam de mostenirea otomana. Cand voda pierdea tronul, adesea pierdea si capul. Cred ca avem nostalgii otomane in partidele romanesti.
Trimiteți un comentariu