Nu cred ca inteligenta contribuie cu mai mult de 20%-35% la succesul in vanzari. Determinarea, focusul, momentul oportun, echipa sunt factori foarte importanti pentru succesul in vanzari.
Nu cred insa ca un om foarte motivat dar cam simplut la minte poate avea succes in mod constant si pe termen lung in vanzari, cu exceptia situatiilor in care vinde produse foarte simple, intr-un proces de vanzare scurt, in care sunt implicati putini decidenti si influentatori (preferabil unul singur).
Simplitatea intelectuala predispune la stereotipii, care reprezinta false solutii la probleme reale, dar si la naivitate, care predispune la pierderi financiare.
Stereotipiile pot imbraca forme ca:
Nu cred insa ca un om foarte motivat dar cam simplut la minte poate avea succes in mod constant si pe termen lung in vanzari, cu exceptia situatiilor in care vinde produse foarte simple, intr-un proces de vanzare scurt, in care sunt implicati putini decidenti si influentatori (preferabil unul singur).
Simplitatea intelectuala predispune la stereotipii, care reprezinta false solutii la probleme reale, dar si la naivitate, care predispune la pierderi financiare.
Stereotipiile pot imbraca forme ca:
- ABC: allways be closing
- Close early, close often and never take no as an answer
- Bancile au bani si de aceea sunt principala noastra tinta
- Femeile tinere vand mai usor decidentilor barbati
Naivitatea il predispune pe vanzator la a deveni victima escrocilor, la cheltuirea resurselor pentru oportunitati care nu se vor materializa niciodata, asocierea in parteneriate paguboase etc.
E ca la sah: inteligenta e importanta, nu e suficienta pentru a reusi, dar e indispensabila pentru a deveni campion!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu