tag:blogger.com,1999:blog-3834216328866100774.post8500137433304825548..comments2023-10-25T10:37:23.870+03:00Comments on Salesman Pride: Vanzarea sub presiuneMarian Hanganuhttp://www.blogger.com/profile/00299209241543916908noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-3834216328866100774.post-87021576755163057022009-04-24T11:32:00.000+03:002009-04-24T11:32:00.000+03:00Fiecare dintre actiuni a avut puterea ei in factor...Fiecare dintre actiuni a avut puterea ei in factorul decizional. Inclin sa cred ca atunci cand a plecat, deci varianta 5, a intervenit decizia propriuzisa, dar am o alta explicatie. Atunci cand un vanzator iti da posibilitatea sa "testezi" intr-un fel produsul, pe langa "increderea" ce-si face loc in mintea omului, intervine si acea discutie cu propria constiinta despre "ce frumos arata covorul" si "ce bine i-ar sta in sufragerie"(ca sa avem un exemplu concret). Atunci, este miraculos cum mintea noastra proceseaza intr-o fractiune de secunda punctele 1-4 si da verdictul. "Trebuie sa-l iei".De altfel, toata aceasta polologhie se desfasoara in cateva secunde. <br /><br />Varianta asta de vanzare se practica la case mari din capitala noastra draga. NU le e teama de varianta "se pierde clientul". Au incredere in proverbul "are balta peste" :-).Axin Cornelhttps://www.blogger.com/profile/13091352959864086153noreply@blogger.com